Välkommen!

Ja jag tänkte jag skulle ge det ett försök med en "hästblogg" om naima och mig. Känns som hundra år sen jag bloggade så är nog lite ringrostig, men vi ger det ett försök! :) Just nu så händer det inte så mycket för mig och Naima för hon fick en spark i knäet för ca två veckor sedan och har nu börjat skritta lite men tar det försiktigt för hästen som sparkade henne hade isbroddar så ni förstår att det blev ett ordentligt sår! Men nu har hon ätit medicin i ungiför 10dagar och vi hoppas på att det inte skall behöva bli fler veterinär bisök på ett tag, hehe.

Tänkte lägga upp några bilder från när hon fick komma ut i hagen med Vera. (hon fick boxvila i 5dagar så hon klättra på väggarna dom sista dagarna) Så hon var en ganska så nöjd häst när hon fick komma ut ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback