Shoppa!

Jag har tänkt på sista tiden att jag ska lägga lite pengar på hästen nu i vår/sommar. förutom mina whiteaker ridbyxor har ja inte köpt nått på ett år ! Så känns lite dax nu tycker jag. Har tänkt mig att köra Kingsland stilen fast det är ju så himla dyra kläder. En tröja lixom för 1500kr eller ridbyxor för 1600kr. aja har iaf två Kingsland plagg jag verkligen vill ha, men vill även ha en vårväst från Kingsland som är lite tunnare men fan, hittar bara tjocka feta! Det skulle ju inte se klokt ut på mig ?

Har också hittat 3 plagg från Hööks jag vill ha!! Tyckte dom va kanon snygga när jag såg dom på nätet. Vill nästan helst prova kläderna innan jag köper dom men plaggen jag vill ha fanns bara i 2-3 butiker i landet och på nätet. vi får väl se va pengarna räcker till :P Här visar ja dom iaf :)


Priser:
Kingsland ridbyxa 1598kr
Kingsland pike 595kr
HV Polo Cesar pike 579kr
HV Polo tröja 949kr
CRW ridbyxa 449kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback